dimecres, 10 d’abril del 2013

Gràcies!!!

He trigat uns dies a tornar a escriure per veure-ho tot amb més fredor i també organitzar-me (cal prendre decisions que no seran fàcils de prendre). Però aquests dies m'ha emocionat molt veure la gran quantitat d'estímuls positius i de suport que estic i estem rebent els afectats pels acomiadaments. L'#AcampadaCatRàdio en va ser una mostra ben clara.

Persones lluitant per nosaltres i també per defensar un mitjà de comunicació públic, de proximitat, nacional i que fos independent. Perquè els polítics saben el poder què poden tenir i per això els volen controlar.

Només puc dir, milers i milers de gràcies pels suports rebuts per les xarxes, en persona, per telèfon, etc. Em sento afortunada. Tinc (he tingut) la gran sort de viure aquests anys amb la feina que més m'agrada i he tingut i, estic segura que continuaré tenint, uns companys magnífics.

Gràcies a tots els periodistes de Reus, amb els qui he fet tants i tants cafès, perquè m'han fet gaudir encara més de la feina i gràcies als companys de la ràdio a Tarragona, al Manel molt especialment, perquè el conec des d'un curset que vaig fer un estiu al Morell i sempre m'ha anat ensenyant coses, algunes les he compartit i amb d'altres no hi he estat d'acord, però ha estat un plaer.

I gràcies al Xavi, que m'ha ajudat de manera superba en aquests darrers anys; i al Miquel, a qui també vaig conèixer al curset del Morell i que amb el seu caràcter m'ha empès a millorar. Tots dos han fet que per les ones no es notés "gaire" les 300.000 engantxades què he tingut en cada crònica.

I a la Coia que, durant els moments més durs per mi, em va donar suport contínuament assegurant-me que podria tornar al lloc de treball (com de fet, ha estat) i amb missatges encoratjadors. I a la Carme, que havia d'aguantar el meu mal humor en depèn quines hores. També al Ricard i el Jordi, els més nous, que han hagut de suportar el meu mal caràcter en els darrers mesos. No em vull oblidar del Gran Tomàs, algú que sense voler ser-hi, es va fent un lloc dins teu i el riure del Carles i les seves bromes Tarragona-Reus; i la Mar i els tècnics de Barcelona (especialment, el Gerard que espero poder parlar amb ell sempre) i els editors i companys de Barcelona, etcètera, etcètera, etcètera.

Deixo una mostra del què hem fet els diversos corresponsals de la ràdio aquests anys.

Ha estat un plaer. Gràcies!!!

http://www.ivoox.com/els-corresponsals-del-territori-2-audios-mp3_rf_1929467_1.html